FORUM
Stodolniak
Cytat z Konrad data 22 lutego 2022, 00:15
- Mam możliwość kupienia 348 barnfind. Motocykl z jednego kawałka, niewielkie braki(osłona paska i łańcucha,puszka narzędziowa, lampka błotnika, regulator, przycisk klaksonu), silnik się nie obraca, zgodne numery, papiery na białe tablice.Brak oryginalnego magneta, które dawno temu zostało zastąpione dystrybutorem.
- Ceny ostatnio szaleją, jeszcze w zeszłym roku można było coś takiego kupić sporo poniżej 100k a teraz.. no właśnie jak sądzicie jaka jest realna cena tranzakcyjna takiego stodolniaka w Polsce?
- Mam możliwość kupienia 348 barnfind. Motocykl z jednego kawałka, niewielkie braki(osłona paska i łańcucha,puszka narzędziowa, lampka błotnika, regulator, przycisk klaksonu), silnik się nie obraca, zgodne numery, papiery na białe tablice.Brak oryginalnego magneta, które dawno temu zostało zastąpione dystrybutorem.
- Ceny ostatnio szaleją, jeszcze w zeszłym roku można było coś takiego kupić sporo poniżej 100k a teraz.. no właśnie jak sądzicie jaka jest realna cena tranzakcyjna takiego stodolniaka w Polsce?
Dodane pliki:
Cytat z krzysztof data 22 lutego 2022, 16:47Cześć
Moim zdaniem dobry materiał do roboty.Widać że jezdził do końca co by wskazywało ze jest prosta rama ,cześci mechaniczne te podstawowe są w zestawie co jest ważne.Części o których piszesz sa dostępne wszędzie,Bardzo ważne ze są papiery , jest to temat nie do przeskoczenia gdybyś chciał
rejestrować na białych tablicach.Jeszcze w ubiegłym roku taki egzemplarz mogłeś kupić po niżej 100,tyś teraż w zależności od stanu trzeba dać więcej Wybór należy do ciebie.
Pozdrawiam Krzysiek
Cześć
Moim zdaniem dobry materiał do roboty.Widać że jezdził do końca co by wskazywało ze jest prosta rama ,cześci mechaniczne te podstawowe są w zestawie co jest ważne.Części o których piszesz sa dostępne wszędzie,Bardzo ważne ze są papiery , jest to temat nie do przeskoczenia gdybyś chciał
rejestrować na białych tablicach.Jeszcze w ubiegłym roku taki egzemplarz mogłeś kupić po niżej 100,tyś teraż w zależności od stanu trzeba dać więcej Wybór należy do ciebie.
Pozdrawiam Krzysiek
Cytat z Konrad data 22 lutego 2022, 18:32Dzięki, a co myślisz o tym magneto?Idzie go kupić? Jak się z nim jeździ? Bardzo wyje?
Obecnie jest aparat i cewka , ale M obok numeru silnika i kopniak sugerują, że oryginalnie było magneto..
Dzięki, a co myślisz o tym magneto?Idzie go kupić? Jak się z nim jeździ? Bardzo wyje?
Obecnie jest aparat i cewka , ale M obok numeru silnika i kopniak sugerują, że oryginalnie było magneto..
Cytat z krzysztof data 22 lutego 2022, 18:51myślę że trzeba go robić z zapłonem bateryjnym,takie magneto kosztuje, do roboty ponad 1000E.
Jak jest dobrze to jest OK jak padnie to tylko laweta.nic nie zrobisz na drodze w przeciwieństwie do zapł. bateryjnego.Te iskrowniki były używane glównie w policji w sporcie,jako seryjne motocykle były wyposazone w zapłon bateryjny.Jezdżę i na tym i na tym ale kiedyś w czasie deszczu iskrownik przestał działac i skończyło się lawetką.
Pozdr.Krzysiek
myślę że trzeba go robić z zapłonem bateryjnym,takie magneto kosztuje, do roboty ponad 1000E.
Jak jest dobrze to jest OK jak padnie to tylko laweta.nic nie zrobisz na drodze w przeciwieństwie do zapł. bateryjnego.Te iskrowniki były używane glównie w policji w sporcie,jako seryjne motocykle były wyposazone w zapłon bateryjny.Jezdżę i na tym i na tym ale kiedyś w czasie deszczu iskrownik przestał działac i skończyło się lawetką.
Pozdr.Krzysiek